neoforum.gr



Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 19868 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633 ... 1987  Επόμενο

Βαθμολογία Θέματος
* 5%  5%  [ 9 ]
** 1%  1%  [ 1 ]
*** 2%  2%  [ 3 ]
**** 3%  3%  [ 6 ]
***** 90%  90%  [ 175 ]
Σύνολο ψήφων : 194
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 08, 2016 11:17 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
Δημοσιεύθηκε: 08 Ιανουαρίου 2016 - 08:50
Οι 15 εισηγμένες που ευνοούνται από το τουριστικό ράλι
Ποιες εισηγμένες εταιρίες θα μπορούσαν να ωφεληθούν το 2016, σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι υπάρχουσες προβλέψεις για νέα αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού στη χώρα. Οι δύο λόγοι για τους οποίους θα ευνοηθούν και οι τράπεζες.
Οι 15 εισηγμένες που ευνοούνται από το τουριστικό ράλι - Τα παράλληλα οφέλη για τράπεζες
Με θερμά λόγια αναφέρθηκε το πρόσφατο εβδομαδιαίο Οικονομικό Δελτίο της Alpha Bank ΑΛΦΑ +2,38% για τον ελληνικό τουρισμό, εστιάζοντας στη σημαντική συμβολή του στο ΑΕΠ του 2015 και στις θετικές φετινές προοπτικές του, συμπληρώνοντας, μεταξύ άλλων, πως:

• Η χώρα μας βρίσκεται σε πολύ καλύτερη αξιολόγηση στον πολύ επίκαιρο δείκτη «ασφάλειας και προστασίας» σε σύγκριση με ανταγωνιστικούς προορισμούς όπως η Τουρκία και η Τυνησία και επίσης ότι

• οι προοπτικές του 2016 και των επομένων ετών είναι ενθαρρυντικές. «Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το World Travel & Tourism Council (WTTC), η άμεση συμβολή του τουρισμού ως ποσοστό του ελληνικού ΑΕΠ διαμορφώθηκε στο 7% το 2014, προβλέπεται να αυξηθεί στο 7,1% το 2015 και το 2025 αναμένεται να ανέλθει στο 7,9%. Επισημαίνεται ότι η συνολική συμβολή του τουρισμού ως ποσοστό του ΑΕΠ ανήλθε στο 17,3% το 2014 και προβλέπεται να αυξηθεί σε 17,6% το 2015 και σε 19,8% το 2025. Μακροπρόθεσμα και συγκεκριμένα στη δεκαετία 2015-2025, η συνολική συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ εκτιμάται ότι θα αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό 3,7%, προσεγγίζοντας τα €52,7 εκατ. το 2025».

Γενικότερα, ο σκεπτικισμός που υπήρχε το φθινόπωρο μετά τις αυξήσεις του ΦΠΑ στη διαμονή και την εστίαση φαίνεται να έχει δώσει τη θέση του σε μια συγκρατημένη αισιοδοξία λόγω της δυναμικής που φαίνεται να παρουσιάζει η χώρα ως προορισμός, αλλά και άλλων γεγονότων όπως η περαιτέρω υποχώρηση του ευρώ έναντι του δολαρίου και η κρίση στις ρωσοτουρκικές σχέσεις.

Μέσα σ' αυτό το περιβάλλον, δεν είναι λίγες οι εισηγμένες εταιρίες που αποκτούν έναν λόγο προκειμένου να αισιοδοξούν για τις οικονομικές επιδόσεις τους το 2016, καθώς οι τελευταίες επηρεάζονται σημαντικά από την πορεία του τουρισμού.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι αμιγώς ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (οι μετοχές των οποίων διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Αθήνας) και ιδιαίτερα αυτές που έχουν έμφαση στην περιοχή της Αττικής, καθώς η τελευταία εμφανίζει ιδιαίτερη δυναμική κατά την τελευταία τριετία.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνονται ο Αστέρας Βουλιαγμένης (το θέμα της ιδιωτικοποίησής του φαίνεται να προχωρά προς όφελος και της μητρικής Εθνικής Τράπεζας), η Ιονική Ξενοδοχειακή (πολύ καλή συγκυρία για την Alpha Bank ΑΛΦΑ +2,38%, που έχει δώσει εντολή πώλησης του ξενοδοχείου Hilton), η ΛΑΜΨΑ (Μεγάλη Βρετανία και King George) και η ΓΕΚΕ (ξενοδοχείο President).

Ξενοδοχειακή δραστηριότητα ωστόσο έχουν και αρκετές άλλες εισηγμένες εταιρίες, όπως:

• Η Τεχνική Ολυμπιακή μέσω του συγκροτήματος Πόρτο Καρράς στη Χαλκιδική.

• Ο όμιλος Καράτζη μέσω δύο υπαρχουσών τουριστικών μονάδων στην Κρήτη, με προοπτική δημιουργίας και άλλων.

• Η Δάιος Πλαστικά μέσω δύο ξενοδοχείων, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα ακόμη στην Κρήτη.

Πέραν αυτών όμως, αρκετές άλλες εισηγμένες εταιρίες επηρεάζονται σημαντικά από την εκάστοτε πορεία της τουριστικής δραστηριότητας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Autohellas, εξαιτίας του ότι μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται και στον χώρο του Rent A Car.

Οι εταιρίες μεταφορών επίσης (π.χ. Αεροπορία Αιγαίου, Attica Group, Μινωικές Γραμμές, ΑΝΕΚ) επηρεάζονται ως ένα βαθμό και αυτές από την τουριστική κίνηση (θετική ένδειξη για φέτος αποτελεί και η πολύ χαμηλή τιμή του πετρελαίου στις διεθνείς αγορές).

Γενικότερα όμως, θετικό επηρεασμό από τον τουρισμό έχουν οι περισσότεροι κλάδοι της οικονομίας, όπως για παράδειγμα αυτοί του αυτοκινήτου (από εισηγμένες, Πετρόπουλος και Σφακιανάκης), της σαπωνοποιίας (π.χ. Παπουτσάνης), του τσιμέντου και της ευρύτερης οικοδομικής δραστηριότητας (επενδύσεις σε τουριστικά καταλύματα), των τροφίμων, των ποτών και του λιανικού εμπορίου.

Η τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας, αν συνδυαστεί με μείωση του κινδύνου της χώρας, θα μπορούσε να προσελκύσει σημαντικές επενδύσεις από το εξωτερικό και υπάρχουν εταιρίες που θα μπορούσαν να ωφεληθούν από μια τέτοια εξέλιξη. Για παράδειγμα, η Ικτίνος Μάρμαρα κατέχει το 20% μιας πολύ μεγάλης έκτασης στην Κρήτη που προορίζεται για χώρο τουριστικής ανάπτυξης.

Φυσικά, από μια καλή τουριστική χρονιά θα ωφεληθούν και οι τράπεζες, οι οποίες (πέρα από ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων, όπως ο Αστέρας Βουλιαγμένης και το Hilton), αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα λόγω των μη εξυπηρετούμενων δανείων στον κλάδο. Έτσι, η άνοδος της ζήτησης θα συμβάλει θετικά στις αποπληρωμές μέρους των δανείων, αυτών είτε από τους υπάρχοντες, είτε από νέους ιδιοκτήτες.
http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... stiko.html


Κορυφή
 Προφίλ  
 

 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 09, 2016 7:29 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
https://www.youtube.com/watch?v=waoEp0Sznao


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 4:24 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
-Εκτός λειτουργίας έθεσαν οι εποπτικές αρχές της Κίνας τον μηχανισμό αυτόματης αναστολής των χρηματιστηριακών συναλλαγών. Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας, οι συναλλαγές στα χρηματιστήρια της Κίνας ανεστάλησαν δύο φορές, λόγω των ισχυρών απώλειες άνω του 7%. Ο αυτόματος χρηματιστηριακός «κόπτης» αποσκοπούσε στον έλεγχο των πτωτικών πιέσεων και της έντονης μεταβλητότητας. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή κρίθηκε αναγκαία η αναστολή της ισχύς του, καθώς η ενεργοποίησή του εντείνει τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με την κατάσταση των παγκόσμιων αγορών.

-Οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου συνέχισαν να κατρακυλούν σε νέα χαμηλά επίπεδα, που είχαν πολλά χρόνια να σημειωθούν (από τον Απρίλιο του 2004), καθώς η αυξανόμενη αστάθεια των κινεζικών χρηματιστηρίων και η περαιτέρω εξασθένηση του κινεζικού γουάν προκάλεσαν ανησυχίες για μεγαλύτερη μείωση της ζήτησής του, εν μέσω μίας αυξανόμενης υπερβάλλουσας προσφοράς του.

-Οι παγκόσμιες αγορές είναι αντιμέτωπες με μια κρίση και οι επενδυτές θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, προειδοποίησε ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής George Soros. Πρόσθεσε ακόμη ότι η Κίνα παλεύει να βρει ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο και ότι η υποτίμηση του κινεζικού γουάν μεταφέρει προβλήματα στον υπόλοιπο κόσμο. Μια επιστροφή σε θετικά επιτόκια αποτελεί πρόκληση για τον αναπτυγμένο κόσμο, ανέφερε και συμπλήρωσε ότι το υπάρχον περιβάλλον έχει πολλές ομοιότητες με αυτό του 2008.

-Προγράμματα διασυνοριακής συνεργασίας ύψους 1 δισ. ευρώ ενέκρινε η Κομισιόν για τη στήριξη της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης των περιοχών που βρίσκονται εκατέρωθεν των εξωτερικών συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η νέα δέσμη χρηματοδοτήσεων θα αφορά έργα σε 27 χώρες. Θα δοθεί προτεραιότητα σε έργα που στηρίζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη κατά μήκος των εξωτερικών συνόρων, έτσι ώστε να μειωθούν οι διαφορές στο βιοτικό επίπεδο και να αντιμετωπιστούν τα κοινά προβλήματα των περιοχών αυτών. Τα κονδύλια προέρχονται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Γειτονίας (ΕΜΓ). Οι συμφωνίες χρηματοδότησης μεταξύ των χωρών εταίρων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα έχουν οριστικοποιηθεί μέχρι τα τέλη του 2016. Οι επιχορηγήσεις θα διατεθούν μέσω προσκλήσεων υποβολής προτάσεων, οι οποίες αναμένεται να προκηρυχθούν εντός του 2016 ή στις αρχές του 2017.

-Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 42 ετών υποχώρησε ο αριθμός των νέων αιτήσεων επιδομάτων ανεργίας στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, την προηγούμενη εβδομάδα (27 Δεκεμβρίου – 2 Ιανουαρίου) ο αριθμός των νέων αιτήσεων ανήλθε στις 277.000, μειωμένος κατά 10.000. Πρόκειται για το χαμηλότερο επίπεδο από το 1973, όπου επί προεδρίας του Richard Nixon, οι αιτήσεις είχαν διαμορφωθεί στις 244.000 ανά εβδομάδα.

-Στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2012 υποχώρησε το Νοέμβριο η ανεργία στην Ιταλία. Συγκεκριμένα, το ποσοστό της ανεργίας υποχώρησε στο 11,3% με τις θέσεις εργασίας να αυξάνονται κατά 206.000. Μεταξύ των νέων, η ανεργία μειώθηκε κατά 1,2% στο 38,1% σημειώνοντας το χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο του 2013.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 4:40 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
Χρηματιστήριο: Τα μεγάλα φαβορί του 2016
• Για τον τίτλο του ΟΠΑΠ το περιθώριο ανόδου έχει μειωθεί, αφού η μέση τιμή-στόχος έχει περιοριστεί στα 8,92 και απέχει 31% από την τιμή στο ταμπλό. Όμως, η υψηλότερη τιμή-στόχος είναι 12 ευρώ και η χαμηλότερη 8 ευρώ.
• Η μετοχή της ΔΕΗ εμφανίζει σημαντικό επίσης περιθώριο ανόδου (35%), παρότι η μέση τιμή από τα 6,50 ευρώ ανά μετοχή ψαλιδίστηκε στα 4,97 ευρώ με την αποκάλυψη του σχεδίου της κυβέρνησης για την απόσχιση του ΑΔΜΗΕ.
• Η Coca Cola HBC, η στάθμιση της οποίας είναι βαρύνουσα στους δείκτες, εμφανίζει μικρό περιθώριο ανόδου, παρότι η μέση τιμή-στόχος αυξήθηκε από τα 18,2 στα 19,1 ευρώ.
• Η μετοχή της Folli Follie Group, με ισχυρή υποαπόδοση έναντι του Γενικού Δείκτη το 2015, εμφανίζει από τα υψηλότερα περιθώρια ανόδου από αυτά τα επίπεδα, αφού η μέση τιμή-στόχος είναι τα 25,85 ευρώ ανά μετοχή, με τη μεταβλητότητα στην οικονομία της Κίνας να επηρεάζει καταλυτικά την εταιρεία.
• Η μετοχή της Τιτάν εμφανίζει περιθώριο 23% σε σχέση με τη μέση τιμή-στόχο των αναλυτών. Η μέση τιμή-στόχος για την κοινή μετοχή είναι 21,53 ευρώ έναντι 19,5 ευρώ πριν από τρεις μήνες.
• Η Jumbo έπειτα από αρκετό καιρό εμφανίζει μικρό θετικό περιθώριο ανόδου, της τάξεως του 13%, αφού η τιμή-στόχος είναι στα 10,5 ευρώ.
• Για την ΕΧΑΕ το περιθώριο ανόδου είναι από τα μικρότερα ανάμεσα στις 25 μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης (+8%), αφού η μέση τιμή-στόχος τοποθετείται στα 5,34 ευρώ ανά μετοχή, σημαντικά μειωμένη ωστόσο σε σχέση με τα 7,30 ευρώ πριν από 6 μήνες.
• Τα Ελληνικά Πετρέλαια και η Motor Oil επίσης εμφανίζουν πολύ υψηλά περιθώρια ανόδου 65% και 35% αντίστοιχα, με τις τιμές-στόχους να έχουν αυξηθεί μετά τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο. Για τα Ελληνικά Πετρέλαια, η τιμή-στόχος τίθεται στα 6,4 ευρώ και για τη Motor Oil τα 13,4 ευρώ.
• Για τη ΜΕΤΚΑ και τη Μυτιληναίος οι μέσες τιμές-στόχοι διαμορφώνονται στα 10,98 ευρώ και στα 7,22 ευρώ με 59% και 120% αντίστοιχα. Για τον τίτλο της Μυτιληναίος, παρά την υποαπόδοση της μετοχής το 2015, οι αναλυτές παραμένουν αισιόδοξοι, αν και οι προσδοκίες για τον κλάδο του αλουμινίου δεν διαγράφονται ευνοϊκές το 2016. Να σημειωθεί ότι η μετοχή της Μυτιληναίος δεν απείχε ποτέ τόσο πολύ από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και ουδέποτε στο παρελθόν εμφάνισε τέτοιο upside potential.
• Για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ, που υποαπέδωσε το 2015 έναντι της αγοράς, το περιθώριο ανόδου παραμένει πολύ υψηλό σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα (+109%), αφού η μέση τιμή-στόχος είναι 2,9 ευρώ ανά μετοχή.
• Η ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΑΘ και ο ΟΛΠ εμφανίζουν πολύ διαφορετικά περιθώρια ανόδου (22%, -2% και 44% αντίστοιχα) από τα τρέχοντα επίπεδα, λόγω και των διαφορετικών προσδοκιών για την προσφορά που υπάρχει για την ιδιωτικοποίησή του ΟΛΠ.
• H Grivalia Properties, με περιθώριο 15%, παρουσιάζει από τα μικρότερα περιθώρια από τις μετοχές του FTSE/Χ.Α. Large Cap, με καλύτερη πορεία από την αγορά τόσο το 2015 όσο και το 2014.
• Η Aegean Airlines εμφανίζει μέση τιμή-στόχο αυξημένη 15% το τελευταίο τρίμηνο και υψηλό περιθώριο ανόδου, με τη μέση-τιμή-στόχο πλέον στα 8,76 ευρώ ανά μετοχή και ισχυρή υπεραπόδοση ανάμεσα στις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης τη διετία 2014-2015.
• Για την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, η μέση τιμή-στόχος αυξήθηκε στα 5,48 ευρώ το τελευταίο τρίμηνο, με το περιθώριο ανόδου να ανέρχεται στο 123%, το υψηλότερο από όλες τις μετοχές του Χ.Α. Για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επίσης το περιθώριο είναι ιδιαίτερα υψηλό, πάνω από 100%.
• Για τις μετοχές του Σαράντη το περιθώριο ανόδου, με μέση τιμή-στόχο στα 8,26 ευρώ δεν ξεπερνάει το 7%.
• Για τη Fourlis αντίθετα, η μέση τιμή έχει διατηρηθεί στα 3,88 ευρώ με το περιθώριο ανόδου περίπου στο 40%.
• Η Frigoglass, με σημαντική άνοδο 13% στο Χ.Α. το προηγούμενο έτος, συνεχίζει να εμφανίζει υψηλό περιθώριο ανόδου βάσει των εκτιμήσεων των αναλυτών στο 47%, με τη μέση τιμή-στόχο να βρίσκεται στα 2,5 ευρώ ανά μετοχή.
• Τέλος, η Intralot και η ΕΛΤΕΧ Άνεμος εμφανίζουν μέσες-τιμές στόχους, στα 1,89 ευρώ και 1,12 ευρώ ανά μετοχή, με περιθώρια 68% και 63%, αντίστοιχα.


http://www.euro2day.gr/news/market/arti ... -2016.html


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 6:06 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
-Μόλις στο 0,1% διαμορφώθηκε το Νοέμβριο ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη, σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Kατά το ίδιο διάστημα, oι δείκτες τιμών στον κλάδο των τροφίμων ενισχύθηκαν κατά 1,3% ενώ στον κλάδο της ενέργειας διολίσθησαν κατά 7,3%. Εξαιρουμένων των δύο προαναφερθέντων κλάδων, ο πληθωρισμός διαμορφώθηκε στο 0,9%. Στο σύνολο των χωρών του ΟΟΣΑ, ο πληθωρισμός ανήλθε στο 0,7%.

-Σημαντικές δυνατότητες ενίσχυσης της οικονομικής δραστηριότητας το 2016 μέσα από την παροχή ρευστότητας από το κράτος προς την ιδιωτική οικονομία, με απαραίτητη προϋπόθεση την απαρέγκλιτη υλοποίηση του προϋπολογισμού, του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που περιλαμβάνονται στο τρίτο μνημόνιο, βλέπει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).

-Αυξημένη περισσότερο από 11,8% ήταν η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» τον Δεκέμβριο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι. Συνολικά, τον μήνα Δεκέμβριο μετακινήθηκαν 1,18 εκατομμύρια επιβάτες, με εκείνους του εσωτερικού να παρουσιάζουν υψηλά επίπεδα ανόδου της τάξης του 15,3%, ενώ και οι διεθνείς επιβάτες αυξήθηκαν σημαντικά κατά 9,7%.
Συνολικά, για το έτος 2015, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κατέγραψε την καλύτερη ιστορική επίδοσή του από πλευράς επιβατικής κίνησης με 18,1 εκατομμύρια επιβάτες, ξεπερνώντας κατά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες (+19%) την κίνηση του 2014 και κατά 1,55 εκατομμύρια επιβάτες (+9,4%) την καλύτερη μέχρι σήμερα επίδοση που είχε σημειωθεί κατά το προ κρίσης έτος, 2007.

-Υπομονή συμβουλεύει τους επενδυτές ο αναλυτής της Deutsche Bank, David Bianco, με φόντο το μαζικό sell off στις διεθνείς αγορές. Ειδικότερα, ο αναλυτής της Deutsche Bank βλέπει μια δύσκολη χρονιά για τον S&P 500, τον σπουδαιότερο ίσως δείκτη της Wall Street και προβλέπει ότι ο S&P 500 θα συνεχίσει να υποχωρεί έως τις 1.950 ή και 1.900 μονάδες, προτού αρχίσει να ανακάμπτει. Πάντως δεν εκτιμά ως πιθανό ενδεχόμενο μία πτώση του αμερικανικού δείκτη κάτω από τις 1.900 μονάδες, όπως συνέβη τον Αύγουστο του 2015, όταν και άγγιξε τις 1.867 μονάδες.

-Την εκτίμηση ότι η ενίσχυση του πληθωρισμού θα αποτελέσει τον κριτή της αύξησης των επιτοκίων το 2016 εξέφρασε ο πρόεδρος της Federal Reserve Richmond, Jeffrey Lacker.
Ειδικότερα, επεσήμανε ότι η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ ενδέχεται να χρειαστεί να αυξήσει τα επιτόκια περισσότερες από τέσσερις φορές μέσα στο 2016, εφόσον οι τιμές του πετρελαίου σταθεροποιηθούν, το δολάριο σταματήσει να ανατιμάται και ο πληθωρισμός ξεπεράσει τον στόχο του 2%.
Παράλληλα εμφανίστηκε σίγουρος ότι ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ, που εδώ και τρία περίπου χρόνια δεν καταφέρνει να αγγίξει τον στόχο της Fed, θα κινηθεί σύντομα ανοδικά, προκαλώντας ένα μη αναμενόμενο σοκ στην οικονομία, οπότε η Fed θα πρέπει να κινηθεί πιο επιθετικά.

-Δεν μπορεί να υπάρξει ελληνικό πρόγραμμα χωρίς τη συμμετοχή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, κατέστησε σαφές ο επικεφαλής του Eurogroup, Jeroen Dijsselbloem, μιλώντας σε δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες.
Το σχόλιο του επικεφαλής του Eurogroup δεν αφήνει περιθώρια παρανοήσεων και αποτελεί σαφές μήνυμα προς την ελληνική κυβέρνηση, η οποία επιθυμεί να μην συμμετάσχει στο πρόγραμμα το ΔΝΤ.

-Μικρή μείωση σημείωσαν το Νοέμβριο του 2015 οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου προς τους ιδιώτες.
Διαμορφώθηκαν στα 5,013 δισ. ευρώ, έναντι 5,144 δισ. τον Οκτώβριο του ίδιου έτους, όπως προκύπτει από τα στοιχεία για την εξέλιξη των μεγεθών της γενικής κυβέρνησης που δόθηκαν στη δημοσιότητα από το υπουργείο Οικονομικών.

-Σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων, στους 11 πρώτους μήνες του 2015 εξήχθησαν από την Ελλάδα (εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών), προϊόντα αξίας 16,66 δις ευρώ, που αποτελεί ρεκόρ για τη χώρα στα χρόνια του ευρώ.
Σημειώνεται ότι σε καμία άλλη χρονιά δεν είχαν καταγραφεί εξαγωγές άνω των 16 δις ευρώ σε επίπεδο 11μήνου. Σε ετήσια βάση, η καλύτερη επίδοση εντοπίζεται το 2012, με 16,7 δις ευρώ (εξαιρουμένων των καυσίμων).


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 6:08 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
Κατά 2,9% αναμένεται να επιταχυνθεί ο ρυθμός ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας το 2016, σύμφωνα με τη μηνιαία οικονομική έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας.
Η αδύναμη ανάπτυξη μεταξύ των αναδυόμενων οικονομικών θα αποτελέσει βαρίδι για την παγκόσμια ανάπτυξη, συγκρατώντας τους ρυθμούς ανάπτυξης για το νέο έτος.
Εκτός των αναδυόμενων αγορών, προβληματισμό εγείρει, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, και η καταρρέουσα τιμή του πετρελαίου και των μετάλλων.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 6:12 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
Η Ελλάδα ...αιμορραγεί - Φυγή χρήματος και ΑΦΜ σε Κύπρο και Βουλγαρία
....
http://www.msn.com/el-gr/money/economy/ ... li=AAaiBsP


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 6:42 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 6:00 pm
Δημοσιεύσεις: 3530
Δημοσιεύθηκε: 09 Ιανουαρίου 2016 - 08:05
ΟΛΠ: Αρχίζουν τα όργανα για την Προβλήτα Ι που ...γέρνει!

Λίγες ημέρες πριν ανοίξουν οι δεσμευτικές προσφορές (ή η δεσμευτική προσφορά) για το 67% του ΟΛΠ, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας ζητεί από το Δ.Σ. του οργανισμού να προχωρήσει σε διερεύνηση όσων συνέβησαν στην προβλήτα Ι του λιμανιού.
ΟΛΠ: Αρχίζουν τα όργανα για την Προβλήτα Ι που ...γέρνει! - Ψάχνουν ένα ναυάγιο
Να προχωρήσει σε αγωγές για να διερευνηθούν οι τυχόν αστικές ή ποινικές ευθύνες όσων εμπλέκονται στην κατασκευή και παραλαβή των έργων στην προβλήτα Ι του ΟΛΠ ΟΛΠ +1,80% ζητεί ο πρόεδρος του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) Στέργιος Πιτσιόρλας με επιστολή του προς το Δ.Σ. του οργανισμού.

Η επιστολή Πιτσιόρλα, με ημερομηνία 8 Δεκεμβρίου, βασίζεται σε τεχνική έκθεση που παρέδωσαν στο ΤΑΙΠΕΔ οι συμβούλοι HPC και Μαρνέτ και με την οποία τεκμηριώνεται τεχνικά το γεγονός πως η προβλήτα Ι στην ουσία δε μπορεί να λειτουργήσει (όπως και πράγματι συμβαίνει).

Προ ετών είχαν δαπανηθεί περί τα 70 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του έργου το οποίο παρελήφθη από τις υπηρεσίες του OΛΠ επί διοίκησης Γ. Ανωμερίτη. Μάλιστα, για να χρηματοδοτηθεί το έργο, ο οργανισμός είχε προχωρήσει σε δανεισμό. Η προβλήτα Ι παραμένει υπό τη διαχείριση του OΛΠ, ενώ οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ βρίσκονται υπό τη διαχείριση της κινεζικής Cosco.

Το θέμα έρχεται στην επικαιρότητα επειδή ο νέος ιδιοκτήτης του OΛΠ, αν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός (οι δεσμευτικές προσφορές, πιθανώς η μία που κατέθεσε η Cosco, ανοίγονται την Τρίτη) θα πρέπει στην ουσία να επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια για να ξαναφτιάξει την προβλήτα Ι, αλλά και να πληρώσει το δάνειο που πήγε στον βρόντο.

Η τελευταία έχει ήδη πάρει κλίση καθώς στην ουσία κατασκευάστηκε πάνω σε ένα ναυάγιο, ένα πλοίο με την ονομασία «Αγιος Νεκτάριος». Επισημαίνεται, πάντως, πως επί διοικήσης Γ. Ανωμερίτη οι υπηρεσίες του OΛΠ δήλωναν άγνοια για το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει ναυάγιο κάτω από την προβλήτα. Οσο για το υπουργείο Ναυτιλίας, οι υπηρεσίες του παραδέχονται πως μπορεί και να υπάρχει επειδή από πουθενά δεν προκύπτει πως έγινε ανέλκυση και απομάκρυνση τους «Αγιος Νεκτάριος». Η ανέλκυση του πλοίου είχε μάλιστα ανακοινωθεί στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά έκτοτε αγνοείται!

Από τις τεχνικές εκθέσεις, που έχει στην κατοχή του το Euro2day.gr προκύπτει πως η κλίση της προβλήτας Ι είναι μόνο ένα από τα προβλήματα, με τους συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ να κάνουν λόγο για σημαντικές δαπάνες επισκευών. Τρεις από τις γερανογέφυρες που χρησιμοποιούνται για να ξεφορτωθούν τα containers από τα πλοία έχουν ήδη χαλάσει και ο ΟΛΠ ΟΛΠ +1,80% είναι ήδη στα μαχαίρια με τον κατασκευαστή. Ο τελευταίος (Ρόκκας) υποστηρίζει πως οι γερανοί χρησιμοποιήθηκαν για την εκφόρτωση πολύ βαρύτερων εμπορευματοκιβωτίων σε σχέση με τις προδιαγραφές τους. Επιπλέον, θεωρεί πως οι γερανογέφυρες καταστράφηκαν επειδή οι ράγες πάνω στις οποίες κινούνται είχαν στραβώσει επειδή το υπόβαθρο πήρε κλίση.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... i-poy.html


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 10, 2016 10:01 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 25, 2012 11:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1518
stylia έγραψε:
Δημοσιεύθηκε: 09 Ιανουαρίου 2016 - 08:05
ΟΛΠ: Αρχίζουν τα όργανα για την Προβλήτα Ι που ...γέρνει!

Λίγες ημέρες πριν ανοίξουν οι δεσμευτικές προσφορές (ή η δεσμευτική προσφορά) για το 67% του ΟΛΠ, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας ζητεί από το Δ.Σ. του οργανισμού να προχωρήσει σε διερεύνηση όσων συνέβησαν στην προβλήτα Ι του λιμανιού.
ΟΛΠ: Αρχίζουν τα όργανα για την Προβλήτα Ι που ...γέρνει! - Ψάχνουν ένα ναυάγιο
Να προχωρήσει σε αγωγές για να διερευνηθούν οι τυχόν αστικές ή ποινικές ευθύνες όσων εμπλέκονται στην κατασκευή και παραλαβή των έργων στην προβλήτα Ι του ΟΛΠ ΟΛΠ +1,80% ζητεί ο πρόεδρος του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) Στέργιος Πιτσιόρλας με επιστολή του προς το Δ.Σ. του οργανισμού.

Η επιστολή Πιτσιόρλα, με ημερομηνία 8 Δεκεμβρίου, βασίζεται σε τεχνική έκθεση που παρέδωσαν στο ΤΑΙΠΕΔ οι συμβούλοι HPC και Μαρνέτ και με την οποία τεκμηριώνεται τεχνικά το γεγονός πως η προβλήτα Ι στην ουσία δε μπορεί να λειτουργήσει (όπως και πράγματι συμβαίνει).

Προ ετών είχαν δαπανηθεί περί τα 70 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του έργου το οποίο παρελήφθη από τις υπηρεσίες του OΛΠ επί διοίκησης Γ. Ανωμερίτη. Μάλιστα, για να χρηματοδοτηθεί το έργο, ο οργανισμός είχε προχωρήσει σε δανεισμό. Η προβλήτα Ι παραμένει υπό τη διαχείριση του OΛΠ, ενώ οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ βρίσκονται υπό τη διαχείριση της κινεζικής Cosco.

Το θέμα έρχεται στην επικαιρότητα επειδή ο νέος ιδιοκτήτης του OΛΠ, αν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός (οι δεσμευτικές προσφορές, πιθανώς η μία που κατέθεσε η Cosco, ανοίγονται την Τρίτη) θα πρέπει στην ουσία να επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια για να ξαναφτιάξει την προβλήτα Ι, αλλά και να πληρώσει το δάνειο που πήγε στον βρόντο.

Η τελευταία έχει ήδη πάρει κλίση καθώς στην ουσία κατασκευάστηκε πάνω σε ένα ναυάγιο, ένα πλοίο με την ονομασία «Αγιος Νεκτάριος». Επισημαίνεται, πάντως, πως επί διοικήσης Γ. Ανωμερίτη οι υπηρεσίες του OΛΠ δήλωναν άγνοια για το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει ναυάγιο κάτω από την προβλήτα. Οσο για το υπουργείο Ναυτιλίας, οι υπηρεσίες του παραδέχονται πως μπορεί και να υπάρχει επειδή από πουθενά δεν προκύπτει πως έγινε ανέλκυση και απομάκρυνση τους «Αγιος Νεκτάριος». Η ανέλκυση του πλοίου είχε μάλιστα ανακοινωθεί στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά έκτοτε αγνοείται!

Από τις τεχνικές εκθέσεις, που έχει στην κατοχή του το Euro2day.gr προκύπτει πως η κλίση της προβλήτας Ι είναι μόνο ένα από τα προβλήματα, με τους συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ να κάνουν λόγο για σημαντικές δαπάνες επισκευών. Τρεις από τις γερανογέφυρες που χρησιμοποιούνται για να ξεφορτωθούν τα containers από τα πλοία έχουν ήδη χαλάσει και ο ΟΛΠ ΟΛΠ +1,80% είναι ήδη στα μαχαίρια με τον κατασκευαστή. Ο τελευταίος (Ρόκκας) υποστηρίζει πως οι γερανοί χρησιμοποιήθηκαν για την εκφόρτωση πολύ βαρύτερων εμπορευματοκιβωτίων σε σχέση με τις προδιαγραφές τους. Επιπλέον, θεωρεί πως οι γερανογέφυρες καταστράφηκαν επειδή οι ράγες πάνω στις οποίες κινούνται είχαν στραβώσει επειδή το υπόβαθρο πήρε κλίση.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... i-poy.html


Εδώ μιλάνε με περισσότερες πληροφορίες για τυχόν υπολείμματα του ναυαγίου "Άγιος Νεκτάριος" http://www.e-nautilia.gr/wp-content/upl ... igina_.jpg
κάτω από τον προβλήτα Ι του ΟΛΠ που γέρνει... :

http://www.shipfriends.gr/forum/topic/9 ... %84%CF%89/

_________________
Don't Follow Me... I'm Going to Hell !
https://www.youtube.com/watch?v=KiRiP9OtbVE


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο Verdadeiro απαντά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 11, 2016 1:10 am 
Χωρίς σύνδεση
Επώνυμος Χρήστης
Επώνυμος Χρήστης
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Απρ 06, 2009 9:26 pm
Δημοσιεύσεις: 22860
stylia έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=waoEp0Sznao


Ε..μαλλον εκει θα ξαναγυρισει :lol:

_________________
Ο κερδισμένος επενδυτής... Είναι ο ενημερωμένος επενδυτής !!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να δημοσιεύσετε άλλες απαντήσεις  [ 19868 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633 ... 1987  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 58 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr