Λέω όχι
Στην Ελλάδα έλεγχο συνταγματικότητας κάνουν ΟΛΑ τα δικαστήρια από τον τελευταίο ειρηνοδίκη μέχρι το ΣτΕ και τον ΑΠ, άρα κάθε δικαστής μπορεί να ελέγξει τη συνταγματικότητα κάθε νόμου (φυσικά όχι ευθέως αλλά μόνο παρεμπιπτόντως), απλώς τα ανώτατα δικαστήρια ΣτΕ και ΑΠ επειδή είναι ο τελευταίος βαθμός δικαιοδοσίας ελέγχουν και ομογενοποιούν τη νομολογία. Κατά τα άλλα κάθε δικαστής στην ελληνική επικράτεια μπορεί να ελέγξει τη συνταγματικότητα ενός νόμου (ξανατονίζω παρεπιπτόντως) χωρίς μάλιστα να δεσμεύεται ως προς την κρίση του περί συνταγματικότητας ή μη από τις αποφάσεις του ΣτΕ ή του ΑΠ και μπορεί να αποφασίσει αντίθετα σε αυτές (άσχετα αν αυτό σπανίως συμβαίνει στην πράξη).
Δεν γνωρίζω σε ποια απόφαση του ΣτΕ αναφέρεστε (η δε έκφραση "στα πρακτικά" δε σημαίνει κάτι, εκτός αν εννοείτε ότι δεν ήταν απόφαση του ΣτΕ ως δικαστικού σχηματισμού, αλλά απλώς πρακτικό επεξεργασίας κανονιστικού διατάγματος το οποίο και δεν είναι δεσμευτικό ούτε καν για το ίδιο το ΣτΕ όταν αύριο δικάσει πλέον ως δικαστικός σχηματισμός !) αλλά η νομολογία περί IC είναι παγιωμένη εδώ και πολλές δεκαετίες και δεν έχει αλλάξει, οπότε αμφιβάλλω σφόδρα ότι θα γίνει τώρα.
Όχι λοιπόν δε δίνω σχεδόν καμία πιθανότητα να ελεγχθεί και να μην εφαρμοστεί ο συγκεκριμένος νόμος για τους λόγους που αναφέρετε, για άλλους λόγους που αφορούν το περιεχόμενο πιθανότατα ναι, για τα θέματα της ψηφοφορίας όχι.