Δηλαδή, πόσο θα δώσουν τον ΟΛΘ…; Μια και στο περίφημο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων περιλαμβάνεται και η αξιοποίηση, δηλαδή πώληση ποσοστού του ΟΛΘ, η αγορά κυριολεκτικά αναρωτιέται, η κυβέρνηση είναι δυνατόν να προχωρήσει σε παραχώρηση μεριδίου στο κομβικό λιμάνι της Βορείου Ελλάδος με… τέτοια αποτίμηση που έχει η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο;
Η κεφαλαιοποίηση του ΟΛΘ λοιπόν ούτε που ξεπερνά πλέον τα 150 εκατ. ευρώ, κάπου στα 146-147 εκατ. ευρώ ήταν χθες. Και αν δεν αλλάξουν άρδην τα δεδομένα στο ταμπλό και οι αποτιμήσεις μείνουν σε χαμηλά επίπεδα, τότε, τι άραγε θα προσφέρει η πώληση μεριδίου του ΟΛΘ; Είτε πρόκειται για το 10%, 20% ή το 40%.
"Μια χούφτα ευρώ", απαντάνε στην αγορά. Μια εταιρεία κερδοφόρος, χωρίς τραπεζικό δανεισμό, με τις συνολικές υποχρεώσεις είναι να κάπου στα 16 εκατ. ευρώ, η οποία στο πρώτο τρίμηνο του 2011 εμφάνισε ταμειακά διαθέσιμα 66 εκατ. ευρώ.
Δηλαδή, αν πουλούσε, θεωρητικά μιλώντας, αύριο το δημόσιο το 45% του ΟΛΘ θα έπαιρνε ποσό που αντιστοιχεί στο "ταμείο" της εισηγμένης!
Περιττό δε να αναφερθούμε στα περί των επενδυτικών σχεδίων και των projects που μπορεί να γίνουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αλλά και την κομβική του θέση όσον αφορά στην ευρύτερη περιοχή της Βαλκανικής. Τότε, τα νούμερα μάλλον αυξάνονται κατακόρυφα…
Άλλο πράγμα η αποκρατικοποίηση, με όρους που συμφέρουν το κράτος και έχουν αναπτυξιακή διάσταση, και άλλο ένα πιθανό ξεπούλημα…
Γ. Π.
Τα αναγραφόμενα, ειδήσεις και σχόλια, βασίζονται αποκλειστικά σε δημοσιογραφικές πληροφορίες.
Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν αποτελούν πρόταση ή προτροπή για οποιαδήποτε επένδυση και για οποιαδήποτε πράξη αγοράς ή πώλησης μετοχών και άλλων αξιών.
http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=1068&nt=6&lang=1