Διαπραγμάτευση συναλλάγματος: USDJPY – Πτώση αναμένεται μέσα στην εβδομάδα, κάτω από 81.49
• Παρόλο που η αγορά στηρίζεται από την τάση αύξησης από τα χαμηλά, η πρόβλεψη της προηγούμενης εβδομάδας δεν έδινε κάποια αλλαγή και οι συναλλαγές το επιβεβαίωσαν. Οι επενδυτές συνέχισαν να αγοράζουν στα χαμηλά αλλά οι τιμές πάνω από το επίπεδο του 81.00 απέτυχαν επανειλημμένα να κρατήσουν το αγοραστικό ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα ήταν ότι οι τιμές έκλεισαν αυτήν την εβδομάδα με μια μικρή καθαρή αλλαγή.
• Αυτή την εβδομάδα αναμένουμε πτωτική τάση καθώς η απώλεια της θετικής διάθεσης συνεχίζει για τιμές κάτω του 81.42. Οι στόχοι που θέτουμε είναι πώλησης για να ελέγχουμε τα χαμηλά επίπεδα του Ιουνίου στο 80.00 και μετά πιθανότατα και τα χαμηλά του Μαΐου στο 79.56 και ίσως ακόμα και μέχρι το 79.00 Ο κίνδυνος αυτής της πρόβλεψης θα είναι να έχουμε συνέχεια της ανοδικής τάσης και το USDJPY να επιστρέψει στα υψηλά της προηγούμενης εβδομάδας στο 81.42. Αυτό θα είναι ένα σημάδι ότι η τάση είναι ανοδική και θα δοκιμαστούν τα υψηλά επίπεδα του Μαΐου στα 82.24 και μετά στα 82.54, με 50% λιγότερες απώλειες από τα υψηλά του Απρίλιου ( 85.54 – 79.56).
Μετοχές: Αντίκτυπος από μια πιθανή συγχώνευση MAN - Scania• H Volkswagen (VW), η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αύξησε το ποσοστό ψήφου της στη ΜΑΝ, τη γερμανική εταιρεία κατασκευής φορτηγών, από 30% σε 56% από τον Μάιο. Η VW έχει εκδηλώσει μακροχρόνιο ενδιαφέρον για τα φορτηγά και κατέχει το 71% του μεριδίου των ψήφων στην Scania, τη σουηδική εταιρία κατασκευής φορτηγών. Προσθέστε σε αυτό ότι η MAN κατέχει το 17% των μετοχών της Scania, με αποτέλεσμα το σύνολο του ελέγχου της VW στη Scania να ανέρχεται στο 88%.
• Η πρόθεση της VW είναι η συγχώνευση των επιχειρήσεων της Scania και της MAN με τη δυνατότητα να επιτευχθούν συνέργιες κόστους τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ ανά έτος. Ωστόσο οι αντιμονοπωλιακές αρχές είναι επί του παρόντος εμπόδιο στη συγχώνευση. Ποιες είναι οι επιπτώσεις από μια ενδεχόμενη συγχώνευση MAN και Scania; Οι εταιρίες Volvo, Daimler (Mercedes φορτηγά), η MAN και η Scania είναι όλοι οι παίκτες που κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγών. Μια πιθανή MAN-Scania συγχώνευση θα αμφισβητήσει την ηγετική θέση της Volvo και της Daimler στην Ευρώπη καθώς η MAN-Scania θα είναι ένας πιο ισχυρός ανταγωνιστή.
• Οι μετοχές των Volvo, Daimler, MAN και Scania παρουσίασαν άνοδο από 24 έως 33% το περασμένο έτος. Οι Paccar και Navistar, δυο αμερικάνικες εταιρίες φορτηγών, παρουσίασαν άνοδο κατά 8% και 2% αντίστοιχα. Ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του αποτελέσματος, μπορεί να ερμηνευτεί από την ασθενή αγορά φορτηγών στην Βόρεια Αμερική. Παρόλα αυτά, οι αμερικάνικες εταιρίες αναμένεται να βελτιώσουν την κερδοφορία τους. Στο διάγραμμα 3 παρουσιάζουμε την αναμενόμενη κερδοφορία (P/E) για τα επόμενα τρία χρόνια • Ενώ οι περισσότερες εταιρίες φορτηγών, κυμαίνονται στο φάσμα 9-11 για τα επόμενα 3 χρόνια, η Paccar και ιδίως η Navistar παρουσιάζουν μειωμένο δείκτη P/E καθώς τα κέρδη αναμένονται να αυξηθούν. Τον τρίτο χρόνο πρόβλεψης, ο δείκτης P/E για την Navistar είναι στο 5,5. Ίσως είναι καλύτερο να εξετάζουμε τον κλάδο των εταιριών φορτηγών στις ΗΠΑ, καθώς ο ανταγωνισμός στον συγκεκριμένο κλάδο της Ευρώπης, παρουσιάζει σημάδια ομογενοποίησης
[url][url]ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ[/url][/url]http://gr.saxobank.com/financial-news-market-analysis/financial-analysis-disclaimer
|